Jsem tu zpátky z Londýna!!!

29. prosince 2009 v 17:45 | Snitch (LIBE-girl) |  Londýn
Musím se sice přiznat, že jsem přijela minulý týden, ale nedostala jsem se na počítač kvůli Vánocím...no však to znáte. Ale k Londýnu, byla to prostě nádhera. Je mi moc líto, že nemám fotky, ale vybily se mi NABÍJECÍ(!) baterky. Už byly moc starý no. =) Ale co, trochu vám povyprávím...a obrázky sem hodím z http://deviantart.com

1. den:
Do Londýna jsme přijeli kolem poledne. Autobus nás vysadil u Saint Paul's Cathedral a my jsme šli procházkou k Tower of London. Tower je středověká pevnost, která momentálně sloužila jako muzeum na počest panovníka jménem Henry VIII. (Jindřich VIII.). Většina exponátů byla brnění a jelikož je Tower obrovský, po chvíli jsme toho měli plné zuby. Ale nesmím zapomenout na královské korunovační klenoty, které mě v Toweru uchvátily ze všeho nejvíc.
Poté jsme přešli Tower Bridge a došli k lodi HMS Belfast, která operovala za 2. světové války. Troufám si říct, že křižník mě uchvátil z celého dne nejvíce.
A nakonec dne přišlo to, čeho jsme se nejvíce obávali. Totiž umístění do anglických rodin. Nikdo nevěděl kam se dostane, zda k bohatým, nebo chudým. My jsme naštěstí dostali úžasnou rodinu s malou holčičkou. Nebyli moc bohatí, ale zato velmi slušní a ochotní. Tak jsme byli moc šťastní. =)
K večeři byl řízek s brambory a kukuřicí.

2. den:
Na druhý den bylo naplánováno navštívit Battle (zde se uskutečnila významná bitva v britské historii) a přístavní městečko Hastings (spolu s pašeráckými jeskyněmi) a navrch ještě velké akvárium. Byli jsme spokojení, akorát já už měla dost chození do shodů a strašně mě bolely nohy. =D
Dnešní večeře obnášela jednu obrovskou brambru s přílohami jako např. kuře. (MŇAM!)

3. den:
Třetí den naše cesta pokračovala směrem Winsdor, což je příležitostné sídlo královské rodiny. Teda povím vám, zámek byl obrovský a oni teda zlatem nešetří! =D No jednoduše řečeno, přepych jako ze snů. =D Ale asi bych se tam usídlit nechtěla. Viděli jsme také výměnu stráží a nechalo to ve mě pouze kladný dojem. Nu a nakonec došlo i na nějaký ten rozchod a nákupy. =D
K večeři jsme si pochutnali na jakési omáčce se zeleninou a klobáskami.

4. den:
Čtvrtého dne jsme si to namířili po Britániii nejdál. Navštívili jsme totiž Stonehange, což je nádherné, úžasné a já nevím jak ještě popsat krásu. =) Po kamenných útvarech přišlo na řadu Old Sarum, což byl klášter mnichů (hrozně tu foukalo, takže jsem se připojila po deseti minutách k nejbližší skupince, která se šla ohřát do autobusu). A nakonec dne jsme navštívili Salisbury Cathedral a opět došlo i na rozchod s nákupy.
K večeři byla úžasná pizza. =)

5. den:
Ráno jsme se rozloučili s hostující rodinou, neboť jsme už večer odjížděli. A tak nás autobus vyhodil u parlamentu a my se kochali známým Big Benem. Na řadu mělo přijít proslulé London Eye, ale kvůli poruše jsme se dostali jen do čtvrtiny a pak se vrátili zpět a vrátili nám peníze (celých 10 liber!). Pak jsme chtěli jít k Buckinghamskému paláci, ale nejkratší ulice byla uzavřená, jelikož premiérovi přišel podezřelý balíček, tak jsme to museli celé obcházet.
A na konec dne jsme jeli doubledeckerem do Madam Tussaud's Museum, což je proslulé muzeum voskových figurín. Tak jsme vyfocená s Johnnym Deppem, papežem, Dalailamou, Hitlerem (kterého však škrtím) a spoustou dalších osobností.
Pak jsme sedli do našeho autobusu a už uháněli směr Česká republika.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.